21 січ. 2016 р.

Вивчаємо "хмари"

Освіта не стоїть на місці, тому сучасний учитель повинен постійно вдосконалювати свої знання, вміння, оновлювати арсенал методів та прийомів. Сьогодні на часі опанування нових методик. ми вирішили звернутися до досвідчених колег та познайомитися із хмаарною технологією. Дякуємо колегам Запорізької області за таку можливість.

Що таке хмара?

Вебінар: "Хмарні технології в навчальному процесі"


Із досвіду хмарних технологій Корицької Галини Романівни: "Українська на щодень"


Із досвіду роботи учителів Балабинської школи "Престиж": "Калинове слово"

Українська мова для 5 класу

Із досвіду роботи Колесник Тетяни

Приклад Google Диску
Сервіс  Lino it
Як працювати із сервісом Lino it

20 січ. 2016 р.

Буктрейлер Макс Кідрук "Навіжені в Перу" (Собченко М.)

Хто каже, що сучасні школярі не читають? Вони читають, аналізують, представляють, а іноді ще й отримують слова подяки від сучасних авторів, наприклад, від Дари Корній за буктрейлер до роману "Гонихмарник" (запис від 17.06.2015)

https://www.facebook.com/mvolynlviv?fref=pb&hc_location=friends_tab&pnref=friends.all


Філологи 11- А


У 2012 році Запорізька ЗОШ № 75 відкрила новий профіль навчання - філологічний.
Випускники 2015 року так представили свій профіль навчання.


Презентуємо досвід учителів-філологів

Праця вчителя - постійний пошук. Той, хто прагне мати результат, мусить багато читати, оновлювати свої знання, відповідати вимогам часу. Удосконалюючи свою майстеерність, учителі накопичують власні наробки, якими радо діляться із колегами. Традиційною у м. Запоріжжя є виставка педагогічної майстерності. Не пам`ятаю жодної виставки, де б філологи ЗОШ № 75 не брали участі. Нам є чим поділитися, що показати.
На Виставку-2016 філологи подали 4 роботи.  Якщо Вам цікаво, познайомтеся із нашими матеріалами тут

Корчева Л.М. "Використання міжпредметних зв`язків для формування полікультурної компетенції на уроках мови та літератури"
Волкова Ю.В., Некіга Л.М. «Збірник  розробок уроків для 8 класу із  зарубіжної літератури (розділ «Сучасна література»)» (за програмою «Зарубіжна література 5 - 9 класи» (2012 р. зі змінами 2015р.) авторського колективу О. М. Ніколенко, К. В. Таранік-Ткачук, С. П. Фоміної, О. В.Ревнивцевої, Т. П. Сегеди, Н. В. Онищенко)."
Чердаклієва Н.В. «Використання інтерактивних форм і методів на уроках зарубіжної літератури як важливий чинник у формуванні комунікативної компетентності»
Чуйко М.В.«Використання on-lain технологій для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках української мови »