Матеріал до класних годин

2019-2020

День української писемності та мови









"Вчимося жити разом". Тренінг 1 ХАРАКТЕР




19.09.2019
"СТОП БУЛІНГ"

Метод розстановки сил

Виконує доповідач. Перед початком уроку попросіть кожну дитину на аркуші паперу написати прізвища чотирьох дітей, з якими вона хоче сидіти поруч за партою. А також прізвище того, кого вона вважає своїм найкращим другом. Отриману інформацію передайте вчителю. Коли вчитель проаналізує результати, то легко помітить, кого з дітей «забули», не згадали зовсім. Цей метод має назву «розстановка сил». Завдяки йому можна дослідити комунікацію в колективі й дізнатися, хто в класі жертва, хто агресор, хто є неформальним лідером, а від кого відвернулися однолітки.




Група 1 «Як заходи з протидії булінгу можна впровадити на рівні держави?» (державна влада)

Група 2 «Які заходи з протидії булінгу можна впровадити на рівні школи (керівництво, вчителі)
Група 3 «Які заходи з протидії булінгу можна впровадити на рівні класу (всередині)
Група 4 «Які заходи з протидії булінгу може робити кожен учень (індивідуально)


12.09.2019 виховна година "Я маю право"














Трейлер "Іловайськ"


Класні години

День пам"яті та примирення - 2019
Матеріали до класної години


стоп булінг\класна година від всеосвіти

#РАНОК_УРОК #STOP_SEXТИНГ




КОНФЛІКТ



Усесвітній день Гідності в Україні








25.09.2018 Бесіда про карантинні рослини
Відео "Амброзія. Алергенні рослини"

Відеопрогулянка екопарком Фельдмана м. Харків

Завдання: розробіть схему круглої
клумби для шкільного подвір"я




Відео про добро та взаємодопомогу (чайка та собачка)

Відео про вибір професії та постійне навчання (човни в морі)


Урок пам"яті "Дзвони Чорнобиля в моїй душі"







https://amazing-ukraine.com/wp-content/uploads/2018/02/7e03985ededbf80b0b3381af597ca902.jpg


Фото із Чорнобильського лісу



Для підготовки до Дня Безпечного Інтернету

приклад книги
приклад книги
приклад книги

22 січня - День соборності України





Передвісники Дня соборності в Олександрівську (Запоріжжя)

Завдання для груп:
1 група
Хто такий Василь Вишиваний?
Як він пов"язаний із Габсбургами?
Яке захоплення мав В. Вишиваний?
Як розправилися з ним більшовики?
Як вшановується пам"ять про В. Вишиваного в Запоріжжі?
2 група
Хто такий Петро Болбочан?
Який напис був на прапорі Запорізької дивізії?
Як загинув полковник Болбочан?
Як і чому вшановується пам"ять про Болбочана в Запоріжжі?
3 група
Хто такі чорні запорожці?
Хто стояв на їх чолі?
На чиєму боці они воювали?
Знайдіть та проаналізуйте гімн запорожців.



Вибір професії
тест

Мій характер за малюнком

Тема: Конфлікт



Анкета  «Чи конфліктна ви особистість»

1. У класі виникла суперечка на підвищених тонах. Ваша реакція:
а)   не беру участі;
б)   лише коротко висловлююся на захист тієї точки зору, що вважаю пра­вильною;
в)   активно втручаюся й «викликаю вогонь на себе».
2.   Чи виступаєте ви на зборах (класних годинниках) із критикою?
а)   Не виступаю.
б)   Тільки якщо маю для цього вагомі підстави.
в)   Критикую завжди й з будь-якого приводу.
3.   Чи часто ви сперечаєтеся з друзями?
а)   Тільки жартома і якщо ця люди не вразлива.
б)  Лише з принципових питань.
в)   Суперечки — моя стихія.
4.   Ви стоїте в черзі. Ваша реакція, якщо хтось намагається вас випере­дити:
а)   обурююся в душі, але мовчу: собі дорожче;
б)   зауважую — необхідно ж навчати грубіяна гарного тону;
в)   проходжу вперед і починаю спостерігати за порядком.
5.   Удома на обід подали несолоний суп. Ваша реакція:
а)   не буду здіймати бурю через дурницю;
б)   мовчки візьму сільничку;
в)   не втримаюся від уїдливих зауважень і, можливо, демонстративно від­мовлюся від їжі. ,
6.   На вулиці або в транспорті вам наступили на ногу:
а)   обурено подивлюся на кривдника;
б)   сухо, без емоцій зроблю зауваження;
в)   скажу все, що думаю, не соромлячись виразів.
7.   Хтось із рідних придбав річ, що вам не подобається:
а)   промовчу;
б)   обмежуся коротким, але тактовним коментарем;
в)   висловлю все, що я про це думаю.
8.   Не пощастило, ви програли в лотерею купу грошей. Ваше ставлення:
а)   намагатимусь здаватися байдужим, але дам собі слово ніколи більше не
брати участь у цьому неподобстві;
б) не приховаю досади, але поставлюся до події з гумором, пообіцявши взяти реванш;
в)   програш зіпсує мені настрій, подумаю, як помститися лохотронщикам.
Оцінювання результатів
Оцінки: «а» — 4 бали, «б» — 2 бали, «в» — 0 балів.
Після підрахунку балів клас розподіляється на три психологічних типи.
22—32 бали. Ви тактовні й миролюбні, уникаєте суперечок і конфлік­ті», критичних ситуацій. Вислів «Платон мені друг, але істина дорожча!» не може бути вашим девізом. Вас іноді називають пристосованцем. Наберіться сміливості та (якщо обставини дозволяють) висловлюйтеся принципово.
12-20 балів. Вас вважають людиною конфліктною. Але це перебіль­шення. Ви конфліктуєте, тільки якщо немає іншого виходу, коли всі інші способи вичерпано. Ви здатні твердо відстоювати свою думку, не думаючи, як це відіб'ється на ставленні до вас товаришів. При цьому ви не «виходите їй межі», не принижуєте інших. Усе це викликає до вас повагу.
До 10 балів. Суперечки й конфлікти — це ваша стихія. Адже ви любите критикувати інших, якщо ж почуєте зауваження на свою адресу — можете «з'їсти людину живцем». Це критика заради критики. Не будьте егоїстом. Дуже важко доводиться тим, хто поруч із вами. Ваша нестриманість від­штовхує людей. Чи не тому у вас немає справжніх друзів? Спробуйте приборкати свій характер.


Безумовно, жити в злагоді – головна умова  людського буття. Зараз ми спробуємо цьому повчитися, але спочатку попрошу вас об’єднатися у групки, кожна з яких отримає кілька конфліктних ситуацій. Вони різні. Спочатку ви їх обговорите, потім на чистому папері, який є на кожному столі, запишите відповіді на 3 запитання. Запитання на дошці.
  • Які риси характеру проявили герої кожної ситуації?
  • Як знайти вихід з конфліктної ситуації?
  • Які  людські якості допоможуть вам у вирішенні конфлікту?
Регламент: 5 хвилин. Обговорення супроводжується спокійною музикою.
Потім два учасники групи виходять до дошки: один зачитує ситуацію, інший відповіді на вказані запитання: аркуш паперу прикріплюють на дошці. І так кожна група.
Вправа « Знайди істину».
Ситуація 1: У класі хтось розмалював парту. Коли класний керівник помітив це, то почав вимагати від учня, який за нею сидів, пояснень: навіщо він це зробив? Учень відповів, що зробив це не він. Класний керівник наполягав на тому, що учень - господар свого робочого місця, і повинен слідкувати за тим, що твориться з його партою.
  • - Чи можемо ми сказати, що виник конфлікт між класними керівником і учнем?
  • - Яка виникає проблема? 
  • - Місце конфлікту 
  • - Як би ви вирішили цю проблему?
Ситуація 2.Уяви, що ти  разом з друзями знайшов загублений вчителем листок. На ньому – розв’язання завдань завтрашньої контрольної роботи. Друзі сказали тобі, якщо не скажеш вчителеві, то всім забезпечені хороші оцінки з контрольної роботи. Як ти зробиш?
 Ситуація 3. Ніна прийшла із школи. Пообідала. Перевдягнулась. Пригадала, що мама просила вимити підлогу і начистити картоплі. Часу було ще достатньо, щоб виконати роботу до приходу матері. Саме в цей момент прийшла подруга Катруся. Пішли погратись. І... загрались. Ніна повернулась смерком, коли мама була дома.
Як ви думаєте, чи виникне конфлікт  і між ким у цих ситуаціях?   
  • - Ваші дії в такій ситуації, щоб уникнути конфлікту.

СИТУАЦІЇ:

  1. У вас була контрольна робота. Вчитель оголосив результати: Сергій, у якого списали три його сусіда, отримав  7 балів, а ті, що списали – 9 б. Сергій вимагав, щоб ті, хто у нього списував контрольну роботу, призналися вчителю, але друзі не погоджувалися. Між ними виник конфлікт…
  2.  На перерві ти дав другові свій новенький телефон, який вчора подарували батьки на День народження. Мимо бігли однокласники і штовхнули хлопчика, який і так легенько тримав у руці подарунок. За мить усі збирали на підлозі частинки мобілки. Дехто заспокоював, мовляв, мій ще більше разів падав – і нічого. Друг виправдовувався, що не винен, адже це діти його штовхнули. Та все ж між хлопчаками виникла сварка.
  3.  Тато любить дивитися телевізор, включивши його на всю гучність, вам необхідно вивчити вірш, оскільки вчитель погрожував поставити погану оцінку. Вивчити в такій обстановці не вдаться. Чи має рацію тато? Як  тобі поступити?
Вчитель: Як то не сумно, існують конфлікти, на які люди витратили значно більше енергії, ніж заслуговувала суть ситуації. Є конфлікти, які взагалі можна було б не починати.

Тема: Люди з обмеженими можливостями серед нас. Цінуй те, що маєш
моє взуття

Немає коментарів:

Дописати коментар