Публікації у фаховій пресі

Панас Мирний Драма "Лимерівна"

 Л. М. Корчева, учитель української мови та літератури ЗОШ I–III ст. № 75, м. Запоріжжя

Мета:з’ясувати роль і місце у творчому доробку Панаса Мирного драматургічних творів, визначити тематику драматичних творів письменника;вміти характеризувати образи драми «Лимерівна», визначати проблематику твору;розвивати навички критичного аналізу художнього твору;виховувати любов до слова, ціннісне ставлення до родини, людини, дружби, кохання як морально-етичних категорій.

Текст драми Панаса Мирного "Лимерівна"


Курінна А.Ф., Корчева Л.М., Погорєлова Н.В

Рівень сформованості лінгвістичної, мовленнєвої, комунікативної, соціокультурної компетенції учнів 6-х класів з урахуванням словоцентричного підходу / Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / редкол. : А.А. Сбруєва  та ін. – СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2012. – Вип. 4 (22). – С. 320-327. (Фахове видання)



Вивчаємо українську мову та літературу №27(211).- 2009р.

Василь Стефаник. Новела «Новина»


Л. М. Корчева, О. В. Крот, м. Запоріжжя 
http://journal.osnova.com.ua/magazines/4/211/11788

 Вивчаємо українську мову та літературу №28(284). - 2011р.

У пошуках щастя

Л. М. Корчева, учитель української мови та літератури вищої категорії, 
ЗОШ № 75,        м. Запоріжжя





2007  рік

Поезія київських неокласиків. Урок в 11 класі

Поезія київських неокласиків. Урок в 11 класі
Л. М. Корчева,  м. Запоріжжя
Мета: розкрити особливість поезії неокласиків; дати поняття сонета; познайомити учнів з життєвим і творчим шляхом М. Зерова й М. Драй-Хмари; провести паралелі з російською поезією цього періоду; розвивати пізнавальну активність учнів, вміння спостерігати за історичними, літературними, мовними явищами; розвивати аналітичні здібності учнів; образне та асоціативне мислення; виховувати любов до слова, української поезії.
Тип уроку: урок-дослідження з елементами інтеграції (історія, теорія літератури, російська література, музика, живопис).
Обладнання: портрети М. Зерова, М. Драй-Хмари, «Сторінки пам’яті» (прізвища репресованих письменників), стислий опис творчого та життєвого шляху поетів, ілюстрації до сонета «Лебеді»; репродукція картини Врубеля «Царівна-лебідь», грамзапис Сен-Санс «Лебідь», аудіозапис П. Чайковський «Лебедине озеро».


http://journal.osnova.com.ua/magazines/4/134/2975 

Немає коментарів:

Дописати коментар